הופעת הפתיחה של התזמורת הסימפונית

תזמורת הסימפונית של עיריית אסקישהיר, שסיפקה הופעה ראשונה בשנת 2002 והמשיכה לספק הופעות מאז, ממשיכה גם השנה להתראות עם אוהבי האמנות. בערב ה-15 בספטמבר, ביצעה התזמורת הופעת הפתיחה לעונה, שהיתה מקור התעניין של אוהבי האמנות.

התזמורת ניהנית מהנחיה של המנצח הוותיקן אנדר סאקפינר, והסוליסט בהופעה היה אנטל זלאי, הכינר הונגרי המפורסם. זלאי ביצע בהצלחה את קונצ'רט הכינר של פ. אי. צ'ייקובסקי וביצע כתוספת את היצירה "מדיטציה" של ז'אק מאסנה, שהוצגה בפניו על ידי הקהל בסטנדינג אובציה. התזמורת הסימפונית גם קיבלה את השבחים הרבים לביצוע היצירה "סוויטת פיר גינט" של א. גריג במהלך ההופעה. לסיום הופעה, הוענקו מדליות למנצח תזמורת ולסוליסט. איישה אונלוג'ה, המזכירה הכללית של עיריית אסקישהיר, העבירה הודעה בשם הראש מדר. ילמאז ביוקרשן, טובת העירייה, והזמינה את תושבי אסקישהיר להשתתף בהופעות.

בתוכנית העתידית, יהיו אורחי התזמורת הסימפונית המנצחת פיה דוז'גיט והסוליסט אנד קרבאצ'ק. בהופעה שתתקיים ב-22 בספטמבר במרכז התרבות והקונגרס אטאטורק, יוצגו לחובבי אמנות מופעים כוללים "לילה על הר עירום" של מ. מוסורסקי, "קונצ'רטו לקלרינט מספר 1" של ק. מ. ובר ו"סימפוניה מספר 3" של ל. וני בטהובן.

סוכנות הידיעות הישראלית

 

facebook sharing button Facebook
twitter sharing button Tweeter
whatsapp sharing button Whatsapp