איסטנבול: רגטת גביע הבוספורוס

הוציאה לפרסומה גרסה מס' 22 של גביע הבוספורוס ברגטת ניסיון ב-21 בספטמבר. לאחר שניוויתו את הרוח, הגלים והזרמים שבבוספורוס, המתחרים התחרו ביום הראשון במסלול מצדבוסטן, איי הנסיכים וקלמיש. היום השני של המרוץ נערך על המסלול שנתן את שמו לאירוע. התחרות בין ספינות הגלויות בין שני היבשות הייתה מספקת שעוה לצופים ורגעי תחרות מרגשים למשתתפים. מזכית המקום הראשון, קבוצת 'פנרבחצ'ה 1' עם בריש קונג'אגול וצוותו. בדירוג הכללי של הטורניר, הקבוצה 'שטור מרינס צ'יז' בהנהגתו של לוונט פיינרג'י הסתיימה במקום השני, והמקום השלישי היה לקבוצה 'אוריינט אקספרס' עם סירת היוטרופ הנשטנת על ידי זיינפ-אישה אטבאי. הצוות המנצח של המקום הראשון זכה בזכות לרכוש את הגביע הסובלני המיועד על ידי המעצב הברומני חן ילמן למשך שנה. בסוף המרוץ, הגביע הוענק לצוות המנצח 'פנרבחצ'ה 1' ולצוותים האחרים שהסתיימו על ידי אילקר אוזטורק, מנהל הנוער והספורט של IMM, ואורחאן גורבון, מייסד גביע הבוספורוס.

נתמך על ידי IMM

העירייה המטרופוליטנית של איסטנבול (IMM) תמכה באירוע בדרכים שונות בשיתוף עם משרד הנוער והספורט. IMM סיפקה אספקה לצוות המרוץ לאורך כל האירוע, הקצתה אמבולנסים וצוות רפואי ווודאה שספינות המתחרות יוכלו לשוטט בנמלי מודה, אוסקודר, קאדיקוי ובוסטנג'י. בנוסף, IMM סיפקה 4 סירות מצופות לניהול המרוץ וסיפקה מקום פרסומי בחינם באזורים פתוחים לקידום אירוע זה.

גביע מיוחד למנצח

לאחר שלושה ימי מרוץ, הצוות 'פנרבחצ'ה 1' עם בריש קונג'אגול וצוותו סיים במקום הראשון. בדירוג הכללי של הטורניר, הקבוצה 'שטור מרינס צ'יז' בהנהגתו של לוונט פיינרג'י הסתיימה במקום השני, והמקום השלישי היה לקבוצה 'אוריינט אקספרס' עם סירת היוטרופ הנשטנת על ידי זיינפ-אישה אטבאי. הצוות המנצח של המקום הראשון זכה בזכות לרכוש את הגביע הסובלני המיועד על ידי המעצב הברומני חן ילמן למשך שנה. בסוף המרוץ, הגביע הוענק לצוות המנצח 'פנרבחצ'ה 1' ולצוותים האחרים שהסתיימו על ידי אילקר אוזטורק, מנהל הנוער והספורט של IMM, ואורחאן גורבון, מייסד גביע הבוספורוס.

תושבי איסטנבול ייהנו גם מאפשרות לצפות בחלק הבוספורי של המרוץ מבשיקטאש, אורטקיי, ארנאבוטקיי אקינטיבורנו, אנאדולו חיסרי, אשיאן, אולוס, אתילר היסארוסטו, אוסקונדר, צ'נג'לקוי וקנדילי.

גביע הבוספורוס מוענק בין השוק

מרוצי גביע הבוספורוס לגלישת גלישתו הוסיפו אירוע מרגש נוסף השנה ולראשונה במהלך האירוע התקיימה גם פעילות נוספת. IMM ארגנה את מרוצי הגלישה Optimist של גביע הבוספורוס במרכז הספורט המיים התיכוניים בהון הזהב באיסטנבול. שישים ספורטאים מחמישה מועדונים התחרו במרוץ. לסיום המרוץ, הספורטאים של מועדון גלישת המרמרה, פויראז בלגן, סיימו במקום הראשון, אלז אליגור במקום השני ודפנה בייסל במקום השלישי.

סוכנות הידיעות הישראלית

 

facebook sharing button Facebook
twitter sharing button Tweeter
whatsapp sharing button Whatsapp