קוונטום מציגה את אוסף השעונים של הרפובליקה

Quantum Watch, חלק מקבוצת אריקאן, חגגה את יום הולדת 100 השנה של הרפובליקה באמצעות הזמנה. במהלך האירוע הוצג את אוסף השעונים של הרפובליקה, שנעשה עבור יום המאה של הרפובליקה ויוצר בכמויות מוגבלות. אוסף השעונים של הרפובליקה מכיל משמעות ללא זמן ומהווה מתנה לאלה שרוצים לפרגן ליום המאה של הרפובליקה.

השעונים באוסף כוללים זכוכית ספיר עמידה ונגד שריטות, גוף ורצועת אל חלד 316L שנעשו במיוחד, פנים אמיתיות של מרגריט בגרסה הנשית ומנגנונים אוטומטיים 8215 ו-82S0 שניוצרו בשיתוף פעולה עם Citizen-Miyota, המייצגים שילוב ייחודי של תאריך ושעה.

"הכנו אוסף של יוקרה הראוי ליום המאה של הרפובליקה שלנו", אמר מחמוט אריקאן בעת האירוע שבו Quantum Watch, חלק מקבוצת אריקאן, חגגה את יום ההולדת ה-100 לרפובליקה באמצעות הזמנה מיוחדת. "התחלנו את עריקאן שעון בחנות של 13 מטר מרובע בתחתקלה בשנת 1985 כדי להתחיל את המסע שלנו. חלומנו היה ליצור אוסף של יוקרה ברמה הגבוהה ביותר הראוי ליום המאה של רפובליקה שלנו. התהליך של עיצוב ויישום ארך כשנה. אני מתרגש מאוד וגאה להציג את אוסף היקר הזה, שאנו מקדישים לרפובליקה ולערכיה".

סרדר אריקאן, סגן יו"ר ועד המנהל של קבוצת אריקאן, השיב על שאלות במהלך ההצגה והדגיש שקוונטום הוא "השעון לפרויקטים מיוחדים". סרדר אריקאן הדגיש גם את הפרויקטים המיוחדים הקודמים של Quantum ואמר:

"בשנת 2017, מושגת מהשוק הטורקי שם, קוונטום הביאה את שעוניה לפגישה עם האוהדים של בשיקטאש, פנרבחצ'ה וגלאטסראי באמצעות 'שעוני האוהדים' שייצרה. בשנת 2019 הוספנו משקפי שמש ומשקפיים אופטיים לקטלוג שלנו. החלומות שלנו הם להציג את שעוני Quantum לעולם".

סוכנות הידיעות הישראלית Israel News Agency

 

Anasayfa Reklam Alanı 1 728x90
facebook sharing button Facebook
twitter sharing button Tweeter
whatsapp sharing button Whatsapp